Erkenning Transportacademie verlengd

Maandag 5 november 2018
De Stichting IMN heet besloten om de erkenning van de Transportacademie als opleider van IM-bergers te verlengen. De opleiding was in de afgelopen maand het onderwerp van een intensieve audit. Michel de Korte van de Stichting IMN heeft kennis genomen van de opzet van de opleiding en van het gebruikte cursusmateriaal. Daarnaast heeft hij een aantal cursus- en examendagen bijgewoond. Gebleken is dat de opleiding aan alle door de Stichting IMN gestelde vereisten voldoet.

Michel de Korte van de Stichting IMN feliciteert op 26 oktober 2018 Kim Kroon van de Transportacademie met de goede beoordeling van de bergingsopleiding