Bergerview nu ook mobiel beschikbaar

Woensdag 18 april 2012
Bergerview Mobiel De Stichting IMN lanceert vandaag Bergerview Mobiel. Bergerview is de applicatie die IM-bergers kunnen gebruiken voor het volgen van hun voertuigen en het analyseren van incidenten. Bergerview Mobiel maakt deze applicatie toegankelijk op smartphones en tablets. De mobiele versie heeft een beperkte functionaliteit. Zij toont alleen actuele voertuigposities en incidenten. Het analyseren van incidenten, het opvragen van historische gegevens en het labelen van voertuigen is niet mogelijk. Dit moet op de desktopuitvoering van de Bergerview blijven gebeuren.

Bergerview Mobiel is te vinden op de url http://bergerview.lcm.nl/mobiel. Inloggen dient te gebeuren met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord die op de desktopversie worden gebruikt. De Stichting IMN heeft een beknopte Handleiding gemaakt voor het gebruik van Bergerview Mobiel. Nadere vragen kunnen worden gesteld via het emailadres aim@lcm.nl.