Kaart met alle IM-wegen en hectometerpalen online

Donderdag 9 december 2010
De Stichting IMN publiceert vandaag een gedetailleerde kaart waarop de ligging en rayonindeling van alle IM-wegen in Nederland zijn afgebeeld. Met deze kaart kunnen bergers en andere hulpverleners incidentmeldingen met grote nauwkeurigheid localiseren op de weg en de rayonkaart van de Stichting IMN. De kaart bevat de volgende gegevens:

De kaart is gebaseerd op OpenStreetMap, het Nationaal Wegenbestand en op de rayonindeling van de Stichting IMN. De kaart wordt periodiek geactualiseerd. Dit betekent dat verschillen kunnen bestaan tussen de kaart en de feitelijke situatie op de weg. Aan de kaart kunnen geen rechten worden ontleend.