Vaarwel Sarah

Donderdag 15 december 2016
Afgelopen dinsdag nam de Stichting IMN afscheid van Sarah el Miligi als IM-coördinator van de Stichting IMN. In Restaurant Oud-Zuid te Amsterdam werd ze uitgezwaaid door een dertigtal medewerkers van bergingsbedrijven, politie, wegbeheerders en alarmcentrales.

afscheid Sarah el Miligi

Restaurant Oud-Zuid, Amsterdam, 13 december 2016

Sarah was drie jaar lang het gezicht van de Stichting IMN. Ze bezocht overleggen op het gebied van incident management, handelde klachten af en onderhield contacten met bergingsbedrijven. Ze bouwde een reputatie op als expert op het gebied van de IM-procedures en bezocht politiemeldkamers en verkeerscentrales om daar uitleg over te geven. Sarah is vanaf 1 januari 2017 fulltime actief als senior medewerker van het Landelijk Centraal Meldpunt van de Stichting IMN.