Annelies Bogaards nieuwe IM-coördinator Stichting IMN

Vrijdag 9 december 2016
Vanaf 9 januari 2017 is Annelies Breton - Bogaards de nieuwe IM-coördinator van de Stichting IMN. Zij volgt Sarah el Miligi op die terugkeert als senior medewerker op het Landelijk Centraal Meldpunt. Annelies zal namens de Stichting IMN contacten onderhouden met wegbeheerders, politie, alarmcentrales en bergingsbedrijven. Daarnaast zal zij het secretariaat van de Stichting IMN ondersteunen.

Annelies Bogaards

Annelies Bogaards was tussen 2008 en 2013 verantwoordelijk voor de samenstelling van het bergingsnetwerk van SOS International. In die rol heeft zij een goede relatie opgebouwd met vrijwel alle contractpartners van de Stichting IMN. Ze werkte eerder als marketeer voor Adidas International. Annelies emigreerde in 2013 met haar gezin naar Colombia waar zij enkele jaren werkzaam was als vertaalster. Zij is getrouwd en heeft twee kinderen: Joaquim (5) en Kenzo (2).