Peter Varenkamp nieuw bestuurslid Stichting IMN

Donderdag 3 januari 2013
Peter Varenkamp Peter Varenkamp is het nieuwe bestuurslid van de Stichting IMN namens de VHD Alarmcentrale. Peter Varenkamp (51) volgde in oktober 2011 Peter van der Sluis op als directeur van Europ Assistance Nederland. In augustus van dit jaar was hij verantwoordelijk voor de verzelfstandiging van het bedrijf uit de wereldwijde Europ Assistance organisatie. Sindsdien opereert het bedrijf onder de naam VHD Alarmcentrale.

Peter Varenkamp was al geruime tijd commissaris van Europ Assistance Nederland en haar rechtsvoorganger VHD. Voordat hij directeur werd van de VHD, was hij onder meer werkzaam bij Avero/Achmea, Pensioenfonds PGGM, en lid van de directie Nederland van Aegon.